Соціальна служба Sotesi приєдналась до сервісної програми «Функціональна ліжко»

Соціальна служба Sotesi приєдналась до сервісної програми «Функціональна ліжко»

Соціальна та медична служба регіону састамала (Sotesi) почала співпрацювати з Lojer на початку 2010-х років щодо оснащення лікарняних палат, будинків для людей похилого віку та інтернатів. Складність для Sotesi полягала в тому, що ліжка для догляду використовувалися від різних виробників. Замовляти технічне обслуговування з різних місць було дорого і займало забагато часу.

«Не ліжка наша основна компетенція, а турбота. Для нас важливо, щоб ліжко працювало і була зручним для пацієнта і ергономічним для медсестри», – каже Пяйві Трююкі, директор з соціальних питань і охорони здоров’я Sotesi. Раніше Lojer працював постачальником лікарняних ліжок Sotesi. Експериментальне впровадження функціональної моделі ліжка почалося в 2011 році. У сервісній моделі співпраці Sotesi орендує ліжко з матрацом в Lojer вносячи плату щомісяця. У вартість входить технічне обслуговування, запасні частини і технічні перевірки.

– З 2013 року всі наші ліжка орендуються в компанії Lojer. У той же час Lojer викупив наші старі ліжка. Зараз у нас немає запасів невикористаного і зламаного обладнання, але ми отримуємо рівно стільки ліжок, скільки нам зараз потрібно, каже Трююкі.

Функціональне ліжко для догляду на дому

Раніше придбання функціональних ліжок також було проблемою домашнього догляду. Гарне ліжко для догляду полегшує догляд на дому, але їх покупка обходиться дорого.

– У домашньому догляді родичі можуть як і раніше при необхідності купити ліжко. Проблема з ліжком виникає, коли воно більше непотрібне. За словами Пяйві Трююкі, продавати лікувальні ліжка іншим може бути непросто, і через їх розмір їх було важко утримувати в чистоті. Сьогодні Sotesi здає в оренду ліжка клієнтам по догляду на дому.

– Ми отримали дійсно хороші відгуки від родичів. Оренда зручна, і орендна плата за місяць невелика в порівнянні з вартістю покупки ліжка.

«Ми зосереджені на догляді»

В даній моделі співпраці технічне обслуговування ліжка включено в щомісячну орендну плату за користування ліжком. Lojer гарантує час відгуку сервісу по буднях 24 години на добу.
– У нас завжди є вільне робоче ліжко. Найголовніше для нас те, що система працює. Тоді ми зможемо зосередитися на догляді, зазначає Пяйві Трюки. Модель обслуговування, використовувана Sotesi, викликала інтерес з боку муніципалітету та приватного сектора. За словами Трююкі, зокрема, багато медичних підприємців замислюються про перехід на такий вид обслуговування.

– Я рекомендую, особливо в разі великих інвестицій, розглядати інші рішення, крім покупки нових медичних виробів у власність. Наші менеджери, опікуни та клієнти задоволені цією моделлю обслуговування. Ми б більше не хотіли повертатися до старого.