Контракт на обслуговування

Простий, необтяжливий і гнучкий

Технічне і сервісне обслуговування доцільно проводити з залученням спеціалізованих авторизованих сервісних центрів, що дозволяє компанії-замовнику скоротити витрати і значно знизити трудомісткість обслуговування обладнання, а також забезпечення запасними частинами. Безпека пацієнтів при використанні обладнання підвищується за рахунок проходження профілактичного обслуговування і документально підтвердженого щорічного огляду та оцінки стану обладнання.

Контракт на обслуговування з Lojer гарантує фіксовану вартість, залишаючи клієнтові можливість зосередитися на своїй основній діяльності. Відповідно до контракту фіксована щомісячна сума покриває витрати на річне обслуговування (профілактичне обслуговування), ремонт і запчастини, в тому числі витрати, пов’язані з природним зносом або несправністю.

Фіксована щомісячна сума спочатку визначається на період від 3-х до 5-ти років. Щомісячна плата залишається незмінною на весь термін дії договору, незалежно від відсоткової ставки або підвищення витрат. Lojer несе відповідальність за обслуговування, перевірку, ремонт і постачання запасних частин. Таким чином, вартість послуг, які включають в себе лізинг, прозора і зручна для бюджету замовника.

Відповідальність за обслуговування обладнання

Медичне обладнання повинно використовуватися відповідно до інструкції виробника. Професійний клієнт (наприклад, постачальник медичних послуг або медичний працівник) повинен підтвердити, що залишене обладнання знаходиться в робочому стані, переконавшись, що обладнання встановлене, налаштоване і функціонує відповідно до інструкцій виробника.